Tämä viikko menikin todella hyvin, vaikkei liikkumisesta tullutkaan mitään. Vähän ihmettelenkin tuota tulosta, koska söin ihan samalla tavalla kuin tähänkin asti. Ainoa muutos on se, että olen alkanut juomaan vettä paljon enemmän kuin ennen.

Sitten minulla olisi ongelma. Se takki jonka äiti halusi, että teen valmiiksi. Nyt minulla on valmiina etu- ja takakappaleet sekä kaulus, mutta lankaa on enää pari kerää. Jos siis jollain olisi Garnstudion Big Bouclé -lankaa luonnonvalkoista (värinro 6), haluaisin sitä ostaa hihojen verran. Takki on siis aloitettu joskus vuonna 1999, eli silloin sitä on ainakin ollut myynnissä. Jos en lankaa saa lisää, ajattelin neuloa hihat jostakin tavallisesta villalangasta, joka on yhtä paksua, laitan hihansuihin vain tuota bouclé-lankaa.

Pikkusiskokin taas vähän innostui käsitöistä. Äiti yritti etsiä tuota bouclé-lankaa, mutta sen sijaan löysikin yhden pikkusiskon tekemän neuletakin, joka oli jo melkein valmis. Aikanaan se jäi kai kesken, koska kappaleet eivät olleet saman kokoisia. Minä olin ihan varma, että olisin vielä asunut kotona, kun pikkusisko sen aloitti, mutta sanoi aloittaneensa vuonna 2004. Nyt se kuitenkin on valmis, siihen täytyy vain keksiä joku kiinnityssysteemi.