Tänään minua odotti postilaatikossa suloinen apupupupinssi, jonka sain Sipiltä. Valitettavasti kiinnityssysteemi oli postissa irronnut, mutta eiköhän siitä selvitä pikaliimalla. Bambulanka ei ole kuvassa vain mittasuhteiden vuoksi, vaan sitä ostin kaverini vajaan kuukauden ikäistä tyttöä varten. Jakku tai paita olisi siis suunnitteilla, ehkä muutakin, jos lankaa riittää.

Kiitos karkkikommenteista. Tappelu meillä jatkui vielä sunnuntainakin, Mies ei voi ymmärtää, miten tuosta voi loukkaantua. Väitti minua itsekkääksi, koska kaikkien pitäisi muistaa kaiken, mitä sanon. Oletin siis, että anoppini tietää ainakin minun laihduttavan, koska olen aiheesta hänen kanssaan niin monta kertaa puhunut. Tällä hetkellä meneillä on jonkinlainen välirauha, minua ottaa tuo päähän edelleen, mutta en viitsi sitä tuoda julki, koska siitä seuraisi taas riitä, jolloin minulla olisi entistä pahempi mieli. Vaa'alle menin kuitenkin sunnuntaina ja kaikista viime viikon syömisistä huolimatta (noiden suklaiden lisäksi anopin syntymäpäivät, vappuaatto Saappaassa, vappu jne.) paino oli pysynyt samassa! Lankatuliasia taitaa olla turha odottaa, neulomis- ja lankahulluuteni ei taida olla juuri muiden tiedossa kuin Miehen ja ehkä äidin ja pikkusiskon, eivätkä hekään varmaan tiedä koko totuutta (paitsi tietysti Mies, joka elää sen keskellä).

Maanantaina kävimme vihdoin hakemassa punkkirokotteet, vanhemmillani on mökki Turun saaristossa ja ainakin Miestä punkki siellä on jo purrut. Todella kätevä tuo punkkibussi, vaikka jono oli pitkä, ei kauaa rokotteita tarvinnut odottaa. Kahden viikon päästä taas uudestaan, toivottavasti rokotteita tuossa bussissa riittää. Eilen iski taas migreeni, taitaa olla nykyään minulla aika yleinen vaiva. Onneksi tänään oli taas hieroja, vähän ovat hartiat taas vetreämmät. Tällä kertaa vain ei ollut kovin hyvä hieroja tai hän saattoi myös ottaa tuon migreenikohtauksen vuoksi varovaisemmin. Käyn siis hierojaopistolla Pasilassa, mutta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta kaikki siellä ovat olleet todella hyviä. Kahden viikon päästä taas uudelleen!