Kaikki paketit olen lähettänyt ja nyt vielä odottelen viimeistä pakettia ja paljastusta. Minä olin ajvillan Sny Villa&Silkki-blogista, mutta viimeisen (paljastavan) paketin lähetin Pirkkikselle. Ajvillalle jätin vain blogikommentin, olisin lähettänyt e-kortin, mutta minulla ei ole hänen sähköpostiosoitettaan. Tässä kuvia hänelle lähettämistäni paketeista, Pirkkiksen paketin unohdin kuvata, mutta kuva löytyy hänen blogistaan.

Helmikuu

Tänää laitoin postiin paketin, jossa oli kaksi kerää punaista Sivilla tai Silviaa, sitä ohuempaa kuitenkin, puikkomitta ja hiiriavaimenperä. Mitä muutakaan voi villa&sillki-blogin pitäjälle ostaa kuin villasilkkiä!
                                                       
Tässä kuussa olen myös laittanut postikortin, en vain tiedä, menikö se perille, ja jättänyt hänen blogiinsa merkinnän. Paljon pyörii ajatuksia mielessä, mitä voisi lähettää.

Maaliskuu 23.3
Maaliskuun paketin lähettäminen on vähän myöhästynyt, mutta onneksi tässä on vielä aikaa. Paketti lähtee matkaan joko tänään tai viimeistään maanantaina.
                                    
Tässä hieman epäselvässä kuvassa on Merino Woolia tumman sinistä, kissavihko ja lehmäkarkkeja. En ole vielä törmännyt ihmiseen, joka ei pitäisi lehmäkarkeista, joten niitä piti ostaa, kun löysin.

Huhtikuu 23.4
Taas meni loppukuulle, mutta vihdoin olen lähettämässä huhtikuun pakettia. Viime paketista ei ole ollut mainintaa kummassakaan blogissa, mutta kävin postin nettisivuilta katsomassa, että se on haettu.
                                   
Tällä kertaa paketissa on vihreä Sofia, johon en uskaltanut tehdä vuorta, minä ja ompelukone emme ole yhteistyökykyisiä, kaksi kerää Dropsin Alpacaa ja tuollainen lammas. Siinä lukee "You're so huggable".

Vähän jäi tältä osalta paha maku suuhun, koska vain tuosta ensimmäisestä löysin juttua Villa&Silkki-blogista. Osa antamisen ihanuudesta on juuri saajan reaktio. Yleensä pidän melkein enemmän antamisesta kuin saamisesta, mutta tällä kierroksella saaminen on ollut paljon kivempaa! Toivottavasti ei enää kauaa tarvitse odottaa pakettia, haluaisin jo tietää, kuka snyni on.