Minut meemiin haastoi sekä Pikkumyy että Rouva Oranssi, joten täytyy siihen kai vastata. Tämä taitaa olla blogihistoriani toinen meemi, olenko siis matkalla sisäpiiriin:). Tarkoitus olisi siis kertoa seitsemän faktaa itsestään ja haastaa seitsemän seuraavaa. Tämä on kuitenkin kiertänyt jo niin monen, että taidan haastamisen jättää sikseen. Napata toki saa, jos siltä tuntuu.

1. Puhun unissani ja narskuttelen hampaitani, varsinkin jos olen stressaantunut. Puhe saattaa olla sekavaa sönkötystä tai ihan selkeitä lauseita. Paras taitaa olla lausahdus "Miksi mun pitäis välittää sun takkis kunnosta?" hyvin vihaisesti.
2. Käytän peittoa, aina. Ihan sama kuinka kuuma, pitää olla jonkinlainen peitto, johon kääriytyä, ainakin lakana.
3. Valmistun (toivottavasti) ensi keväänä.
4. Olen potenut vauvakuumetta varmaan 15-vuotiaasta. Häiden jälkeen se kasvoi eksponentiaalisesti, nyt on taas tasaantunut sellaiselle perustasolle.
5. Kuitenkin inhoan, kun ihmiset kyselevät vauvasuunnitelmista
6. Olen tiennyt jo varmaan kymmenen vuotta, mikä tyttärelleni tulee nimeksi.
7. Inhoan auton käynnistämistä työntämällä.

Tuo viimeinen tuli mieleen, koska Mies tänä aamuna tuli herättämään puoli seitsemältä, että pitäisi mennä auttamaan, auto ei käynnisty. Minun vikanihan se oli, unohdin eilen valot päälle. Onneksi asumme mäen päällä, joten riittää, että autan siirtämään sellaiseen kohtaan, jossa se lähtee itsekseen liikkeelle ja Mies hoitaa loput. Hän yritti ensin herättää minut puhelimitse, mutta en siihen herännyt, koska makuuhuoneen ovi oli kiinni. Jälkeenpäin tajusin kuitenkin kuulleeni sen, näin unta, että olin menossa avaruuteen pikavisiitille ja joku soitti. Enhän avaruudessa kuitenkaan voinut vastata, joten yritin sammuttaa kännykkääni, että soitto lakkaisi, mutta eihän se lakannut. Sen verran nyt väsyttää, että päikkärit varmaan tulee nukuttua tänään.

Eilinen kirjoitukseni poiki aikamoisen määrän kommentteja, kiitos niistä. Valitsemani linja miellyttää siis muitakin kuin minua itseäni. Hyvä niin.