Vihdoinkin alkoi taas sujua! Tällä viikolla lähti 0,8 kiloa, mikä tarkoittaa vuoden alusta 2,4 kiloa ja syksystä 4,8 kiloa. Liikuntaakin harrastin kolme kertaa, eilen jäi väliin siivouksen takia. Tänään on taas syöpöttelypäivä, teen itse pitsaa ja Mies osti minulle eilen suklaapatukan, jonka pystyin säästämään tälle päivälle! Minä siis tilasin sen, ei mennyt itsekseen sotkemaan minun ajatuksiani.

Uusia käsitöitä ei ole vähään aikaan tiedossa, koska aktiivisesti on kesken Miehelle paita Novitan Oliviasta. XL-kokoinen miehen paita ei kovin nopeasti valmistu. Ohje on uusimmasta Novita-lehdestä, Lyhde-paita, jonka alkuperäinen lanka on 7 veljestä. Olen kuitenkin tehnyt Miehelle niin monta villapaitaa ja hän mieluummin käyttää puuvillaisia tms., joten vaihdoin langan Oliviaan, kun huomasin, että se ainakin tiheydeltä sopii. Minulla oli lankaa liian vähän, mutta onneksi TiiMa Neulomosta pelasti tilanteen ja myi omansa. Takakappaletta on valmistunut noin parikymmentä senttiä, eli aika kauan saa odottaa Mies vielä paitaansa.