Kovasti kiitoksia värjäyskommenteista (sekä tietysti kaikista muistakin). Lupiini on jo keritty ja raparperi päässyt puikoille! Kaunista sukkaa on tulossa. Valmistuneita käsitöitäkin olisi (tai ainakin yksi), mutta kamera viipottaa mailla vierahilla, joten kuvia vasta ensi viikolla.

Tänään postilaatikossa minua odotti paketti. Kummastelin hetken, mistä tässä on kyse, kunnes huomasin lähettäjän. JaanaM oli lähettänyt minulle arvontavoittopaketin, vaikka osoitteenkin annoin hänelle vasta tällä viikolla. Toiset ovat nopeampia kuin toiset (minulla on vasta suunnitelma, mitä AnneM saa arvontavoittopalkinnoksi). Ja mitä tuo paketti pitikään sisällään. Aivan vyyhdin mielettömän upean väristä Ylivetoa (85 % villaa, 15 polyamidia, 100 g = 260 m) ja KnitPro-sukkapuikot kokoa 3,25. Olen aivan ihastunut Snyltä saamiini KnitPro-puikkoihin, joita olen ajatellut hankkia lisääkin. Mutta tuo lanka, se on käsinvärjättyä ja tässä minun vyyhdissäni on vihreän eri sävyjä. Todella kaunis. Kuvaa toivottavasti tiedossa ensi viikolla.

Minulla olisi uusi kännykkäkin (entinen sanoi sopimuksen irti), jossa on kamera, mutta minulla ei ole sopivaa johtoa, jolla saisin kuvia koneelle, joten tässä tapauksessa siitä ei ole mitään hyötyä.

Kaikkea muutakin asiaa tietysti olisi, mutta nyt suuntaan lankashoppailemaan siskon kanssa, koska hän kaipaa taas uusia neuleita. Mikäs siinä, mielelläni minä teen ja lankashoppailu on vielä hauskempaa, kun itse ei tarvitse maksaa langoista:).