Kesätyöt alkavat olla lopuillaan, vielä muutama työpäivä jäljellä. Ja mitä sitten? Väitöskirjahan odottaisi tekijäänsä, mutta motivaatiota siihen ei ole yhtään. Töitä olen yrittänyt taas katsella, pari paikkaa olisi haussa. Toivottavasti vihdoin löytäisin oman paikkani kirkon piiristä. Tämä kesä on ainakin osoittanut, että oikealla alalla olen, mielelläni jäisin vieläkin.

Viimeisimpänä leirinä minulla oli viime viikonloppuna perheleiri, leiriläisten ikäjakauma oli 3 vuodesta lähes eläkeikään. Minulle se oli oikeastaan viikonlopun mittainen neuletapaaminen:). Leiriltä nimittäin löytyi yksi nettituttu (jätän nimen mainitsematta, jos vaikka et haluaisi asuinpaikkaasi paljastaa, niin moni kuitenkin tietää kesätyöpaikkani). Puikot viuhtoivat (tai minulla lähinnä koukku) ja juttu luisti varsinkin neulejutuista ja muut tietysti katsoivat meitä kuin jotain ihmettä.

Tänään huomasin ravelrysta, että Designer Knitting on saapunut Akateemiseen kirjakauppaan, joten sinne päätin minäkin askeleeni suunnata.

            1249481293_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jossain muuallakin tuli piipahdettua, eli Lankamaailma Nordiassa. Mutta nämä ostokset maksoi rakas Mies. Pro naturasta sukat hänelle, hand artista (väri Tundra) minulle.

Ja lopuksi vielä arvonta. Minullahan ei mitään laskuria sivuilta löydy, joten jo ajat sitten päätin, että pidän arvonnan, jos joskus blogilistalla pääsen sataan tilaajaan. Eilen huomasin tilaajia olevan jo huimat 101, joten on arvonnan aika, vaikka edellisenkin palkinnon sain vasta postitettua. Tällä kertaa ei pitäisi mennä, kun asun jälleen vain yhdellä paikkakunnalla, enkä edes leireile. Mutta siis, tähän kirjoitukseen 15.8. mennessä kommentoivat ovat mukana arvonnassa.